Verhuur

De Lichtbron is voor verhuur beschikbaar. Het hele gebouw kan voor een dagdeel of een hele dag gehuurd worden. Ook is het gebouw (of een deel ervan) voor een langere periode op een vast dagdeel of hele dag te huur. In de grote kerkzaal staat een vleugel en een piano, beide kunnen, na overleg, voor een bedrag bespeeld worden. Voor verdere informatie over het gebouw en de beschikbare voorzieningen, leest u in Het Lichtpunt.

In de tabel hiernaast zijn de verhuurtarieven weergegeven. Voor personen die lid zijn van De Lichtbron of verwante organisaties en/of kerkgenootschappen gelden andere prijzen. Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met cvb@delichtbron-zutphen.nl of het contactformulier invullen.

Verhuurtarieven